Saturday 2 July 2011

Saya si Gadis Potostet

Assalammualaikum !!!

 this is my first entry.
i dont even think people read this. but who cares.. i read them! ( ok.. poor you!).
ghahahaha..

ok lah .. mari kita mulakan cerita.

today after almost kul 1pm, ak pon buat rajin nak bersihkan kedai.. sbbnya..?? ak nak balik awal.
kalo lmbt..sah2 aku kena balik lewat..siapa yang nak kan.?? kan?? ( angguk kan kepala sendri)

nak dijadikan cerita.. setelah selesai mop lantai2 yang penuh dengan segala daki2 kasut2 dan selipar2 jepun
ak pun g toilet nak buang air lam baldi..

kejadian dalam toilet


watak : aku yg tengah pegang baldi bersama mop


Makcik : eh adik.. mana makcik toilet kt meja tue.. akak xnampak pon
Saya yg comel : errr.. saya xtau lah makcik.. saya bukan cleaner =='

igt dh setel.... kemudian setelah aku keluar toilet

pakcik : hah tue makcik tue dh kuar...

cessss!

0 comments:

Post a Comment